Returnarea produselor

POLITICA DE RETURNARE


Produsele achizitionate la distanta:


Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 34 / 2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.


Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 5 zile lucratoare de la denuntarea contractului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Va vom inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lipsuri cantitative, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.


Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi. 


Conditii generale pentru retur


- In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, se poate returna doar un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.


- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.


- In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.


- In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.


Conditiile de retur specifice anumitor categorii de produse:


Conform OG 34/2014 din 04/06/2014, produsele cosmetice care prezinta cutie si folie sigilata in momentul vanzarii si parfumurile se pot returna doar daca sunt sigilate. Produsele care nu mai au ambalajul original complet in care au fost livrate nu se mai pot returna.


OG 34/2014 - Articolul 16 - Exceptari de la dreptul de retragere:

Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art.9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale:

furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator."

În cazul în care bunurile suferă prejudicii în timpul transportului vom schimba acele produse fara nici un cost pentru client. În cazul în care schimbarea nu este posibilă, vom credita contul clientului cu valoare produselor afectate.

Dacă există orice produse lipsa sau comanda nu este completă din cauza unei livrari incorecte, vom înlocui sau vom completa comanda, fara nici o taxă pentru client.

În cazul în care clientul final consideră că produsul nu este într-o stare corespunzătoare, vom verifica livrarea respectiva (urmărim toate loturile intrucat depozitul nostru functioneaza intr-un mod FIFO). Verificarea va fi completata cu toate informațiile furnizate de toate departamentele cu legatura la articol despre care s-a primit plangerea. În funcție de rezultatul verificarii, vom credita contul clientului cu contravaloarea produsul respectiv după returnarea acestuia (în cazul în care produsul nu este în stare corespunzătoare) sau nu vom credita contul clientului (în cazul în care produsul este în stare bună). În cazul în care clientul consideră în continuare ca produsul nu este ceea ce era de așteptat, produsul poate fi returnat, insa va fi perceputa o taxa de returnare.

Atunci când clientul primește un set cadou cu unul sau mai multe  produse lipsa sau unul dintre produsele noastre nu este în aceeași stare in care l-am oferit (de exemplu: ochelari + toc de ochelari), vom proceda in acelasi fel ca in cazul produselor care suferă daune în timpul transportului.

Nu se acceptă returnarea produselor din cauza diferentei dintre ambalajul prezentat în magazin si ambalajul primit la livrarea produselor.

Ne rezervam dreptul de a nu accepta returnarea produselor cosmetice, produselor de intretinere a parului, produselor de parfumerie utilizate integral sau partial, deoarece, natura acestor produse, nu ne-ar permite să fie repuse in vanzare.

Toate retunarile vor fi taxate cu suma de 35 lei pentru fiecare articol returnat, cu excepția articolelor deteriorate în timpul transportului, livrarii greșite sau a comenzilor incomplete.